NIEUW: Workshop Persoonlijk Leiderschap

Ik ben er van overtuigd dat goede dienstverlening en service voor klanten of gasten begint met goede zorg voor jezelf. Ik heb het hier over ‘zelfmanagement’, een aspect van persoonlijk leiderschap.

In deze wereld waarin de technologische ontwikkelingen elkaar in rap tempo opvolgen wordt echt persoonlijk contact met de klant of gast steeds schaarser. Schaarser, maar daardoor ook steeds waardevoller. Hierbij spelen uiteraard de medewerkers die direct contact met de klanten of gasten hebben een erg belangrijke rol. Een rol die er niet eenvoudiger op wordt. Klanten en gasten worden steeds mondiger, stellen dikwijls hoge eisen aan dienstverlening en service en zijn via internet steeds beter geïnformeerd over allerlei zaken. Hoe blijf je als medewerker sterk in deze storm staan? En hoe zorg je goed voor jezelf?

Op basis van mijn eigen praktijkervaringen in dienstverlening, service en verkoop in combinatie met inzichten uit de literatuur ontwikkelde ik een nieuwe workshop. Een workshop waarin medewerkers handvatten aangeboden krijgen die ze nodig hebben om tijdens hun werk beter voor zichzelf te zorgen. Hierdoor zijn zij straks ook weer beter in staat om de service en dienstverlening aan de klanten of gasten te verbeteren. En zijn tevreden klanten en gasten niet waar menig organisatie naar streeft?

Bekijk de workshop hier. Vragen? Neem gerust contact met mij op.

Vriendelijke groet,

 

 

Martine Bakkeren

 

 

Aan de slag

“Wil je weten of en hoe PLU jullie kan helpen met leren en presteren? Zet die eerste stap en begin ons gesprek. Ik hoor graag van je.”

Martine Bakkeren Learning & Development Partner
Begin gesprek