Serviceverlening en beleving terwijl je op reis bent. Je kent het waarschijnlijk allemaal. In het vliegtuig. Een welkom. Een hapje of een drankje van de Stewardess. Of een hartelijk ontvangst in je hotel als je eindelijk aangekomen bent… De ultieme klantbeleving. En we kennen ongetwijfeld ook allemaal de minder prettige voorbeelden…
Onderstaand filmpje gaat misschien wat ver. Toch maakt het wel duidelijk hoe medewerkers met goede, persoonlijke serviceverlening het verschil voor klanten of gasten maken.
Hoe zou jullie dienstverlening er voor klanten uit zien wanneer de medewerkers iets van de fijne kneepjes van deze serviceverlening toepassen? En waarom zouden ze zo het verschil maken?
Vriendelijke groet,
Martine Bakkeren
Verder sparren met een Learning & Development Specialist die vroeger Reisleidster is geweest?
“Wil je weten of en hoe PLU jullie kan helpen met leren en presteren? Zet die eerste stap en begin ons gesprek. Ik hoor graag van je.”
